كلينيك سامان اسكين كرج كلينيك سامان اسكين كرج .

كلينيك سامان اسكين كرج

خالبرداري در كرج

خالبرداري در كرج

خال شايع ترين و متداول ترين ضايعه ي پوستي است. در واقع يك جور تومور پوستي است كه از سلول هايي به نام ملانوييت (سلول رنگ دانه اي) ساخته مي شود.سلول هاي ملانوييت، سلول هاي سازنده ي رنگ دانه ي پوست هستند كه به صورت پراكنده در پوست وجود دارند.گاهي اوقات در كنار هم و به صورت گروهي جمع مي شوند و سلول خال را به وجود مي آورند. رنگ خال ها از روشن تا تيره متغير است و بستگي به تعداد سلول ملانوييت تشكيل دهنده هاي آن دارد. گاهي اوقات اين سلول ها داراي مو هستند و خال هايي مودار را ايجاد مي كنند.

برخي از افراد از خال هاي خود ناراضي هستند و حس مي كنند با انجام خالبرداري در كرج چهره خود را زيباتر مي كنند اما ناگفته نماند كه برخي از خال هاي پوستي بسيار عميق و ريشه دار هستند و بدون انجام انواع آزمايشات پزشكي نبايد آنها را حذف نمود زيرا عوارض ديگري براي فرد به وجود مي آورد.

 

انواع خال ها

خال هاي مادرزادي: معمولاً از زمان تولد نوزاد همراهش هستند. از هفته ي دوازده حاملگي در جنين ايجاد مي شود و هنوز دليل خاصي براي بروز آن پيدا نشده است. گاهي هم در 2 سال اول زندگي بروز مي كنند. مي توانند در اندازه ها، رنگ ها و مكان هاي مختلف باشند. اغلب بي ضرر هستند و رشد خوش خيمي دارند و نشانه ي هيچ بيماري اي نيستند.

خال هاي اكتسابي: ممكن است به دنبال تماس با نور آفتاب، بلوغ، حاملگي يا تجويز هورمون هاي غدد فوق كليه ايجاد يا تشديد شوند. و در دوران نوجواني به حداكثر بروز خود مي رسند و بروز آن ها پس از 30 سالگي بسيار اندك است. بيشتر خال هاي اكتسابي بر روي بخش هاي در معرض آفتاب پوست پديد مي آيد و اگر در نواحي پوشيده از آفتاب ايجاد شود يا بعد از 30 سالگي ايجاد مي شود يا تغيير مي كند بايد مشكوك تلقي شود. (توماس پي. هبيف.2011) خال هاي اكتسابي بر اساس عمق به سه دسته ي سطحي، مركب و داخل پوستي تقسيم بندي مي شوند.

خالبرداري و برداشتن لك هاي صورت يكي از روش هاي نوين درماني است و بسياري از افراد براي زيباتر شدن اقدام به برداشتن خال هايشان مي كنند. برخي از افراد به مرور زمان و به دلايل مختلفي صورتشان خال مي افتد.

 

اكثر خانم ها به روش هاي موقت رو آورده و با زدن كرم پودر و كرم هاي گريم سعي در پوشاندن خال و لك هاي صورتشان دارند كه اين راهكارها شايد براي مدت كوتاهي جواب بدهد اما در طولاني مدت باعث افتادگي پوست، پيري زودرس و افرايش لك و خال مي شوند و درمان خال تنها با هدف زيبايي صورت نمي گيرد بلكه براي بيماراني كه به ملانوم مبتلا شده اند ضروري است.

نكته قابل توجه اين است كه براي برداشتن خال هاي قسمت هاي مختلف بدن ابتدا بايد با انجام آزمايشات و معاينات دقيق صورت گيرد و ابتدا از خال نمونه برداري گردد تا پزشك بتواند وضعيت بافت خال را در زير ميكروسكوپ مورد بررسي دقيق قرار دهد.

 

روش هاي خالبرداري در كرج

سوزاندن خال : يكي از روش هاي قديمي برداشتن خال سوزاندن آن به وسيله دستگاه كوتر از طريق ايجاد گرما به وسيله جريان برق است. استفاده از اين روش سبب مي شود قسمت هاي عميق و فرورفتگي چاله مانندي در پوست ايجاد گردد . اين روش بيشتر در گذشته براي برداشتن خال هاي ريز و سطحي كاربرد داشت . امروزه دستگاه هاي راديو فركانسي جايگزين دستگاه هاي كوتر شده اند كه اثر كمتري روي پوست مي گذارند.

 

برداشتن خال با نيتروژن مايع : براي برداشتن برخي خال هاي ديگر، مي توان خال را با نيتروژن مايع منجمد كرد. استفاده از دستگاه كرايو براي منجمد كردن و فريز كردن ضايعات پوستي مانند خال ، زگيل، كك و مك، ميخچه و برخي ضايعات پوستي ديگر ميباشد.ازت مايع درون اين دستگاه سرماي شديدي حدود 196- درجه سانتي گراد دارد. وقتي محتويات دستگاه كرايو روي ضايعه ي پوستي موردنظر اسپري ميشود درجه حرارت بافت ضايعه موردنظر را به شدت و با سرعت بسيار زيادي كاهش ميدهد كه باعث انجماد و فريزشدن بافت موردنظر و مرگ سلولي آن خواهد شد.

برداشتن خال با ليزر: ليزر يك فن آوري جديد علمي است كه در برداشتن خال كاربرد دارد. در روش ليزر از امواج ليزر براي تخريب يا تراش خال استفاده مي شود. اين روش جراحت يا زخم به همراه ندارد زيرا در آن نيازي به برش پوست يا بخيه نيست و بيمار درد كمتري را احساس مي كند كه اين روش مناسب خال هاي صاف و قهوه اي يا سياه رنگ است. برداشتن كامل خال بين يك تا سه جلسه درمان نياز دارد. اين روش براي خال هاي بسيار بزرگ يا خال هايي كه از پوست بيرون زده اند مناسب نيست.در اين روش يك داروي بيهوشي سطحي در ناحيه تزريق مي شود تا ناحيه بي حس شود و سپس نور ليزر را مستقيما به خال مي تابانند تا آن را گرم كند و بتركاند و اين روش بدون درد است، و از اين رو خطر ايجاد جاي زخم در آن كمتر است. براي خال هايي كه شكلي غيرمعمولي دارند توصيه نمي شود. پس از درمان، ناحيه مورد نظر كمي قرمز رنگ شده و يك پوست زخم ايجاد مي شودكه در نهايت پس از چند هفته مي افتد. خطر ايجاد عفونت در روش برداشتن خال با ليزر به شدت كاهش پيدا مي كند.

 

برداشتن از طريق جراحي كه يكي از پركاربردترين روش است : خال ها با بي حس كردن پوست و حذف بخش رشد كرده با قيچي يا با چاقوي جراحي خال برداشته مي شوند. سه روش براي برداشتن خال صورت و بدن با جراحي وجود دارد:خارج سازي كامل تراشه اي، بيوپسي پانچ و جراحي برشي .

نكاتي و توصيه هاي مركز پوست سامان براي خالبرداري

خال ها با تشخيص پزشك بايد برداشته شوند.

خال هايي كه به طور ناگهاني دچار تغييراتي مثل پيدا كردن حاشيه نامنظم، نامنظم شدن رنگ خال، پيدا كردن حاشيه غير قرينه، خارش، التهاب، خونريزي و … شوند، بايدتحت نظر پزشك و با انجام آزمايش هاي لازم در اين زمينه برداشته شود.

خال هاي بد خيم بهتر است برداشته شوند ، با آزمايش تكه برداري آسيب شناسي مي توان متوجه بدخيمي خال شد.

براي برداشتن خال چه با ضرورت طبي و چه به خاطر زيبايي بايد آزمايش هاي آسيب شناسي و پاتولوژي روي خال صورت بگيرد.

اكثريت خال ها و لكه هاي پوستي خوش خيم هستند و خطر ابتلا به سرطان پوست در آنها بسيار كم است.

خال هايي كه در معرض اصطكاك يا تحريك مداوم هستند، مثل خال هايي كه در ناحيه ريش آقايان هستند يا خال هايي كه در ناحيه كمربند يا آرنج قرار دارند بهتر است برداشته شوند .

اگر بعد از برداشتن، خال مجددا عود كرد حتما بايستي به پزشك مراجعه كرد.

احتمال اسكار بعد از عمل خال، بستگي به مهارت پزشك و نوع ترميم پوست بيمار دارد.

مراقبت هاي بعد از خالبرداري

بعد از خال برداري نبايد تا 24 ساعت به پوست اب بخورد.

مرتبا روي جاي سوختگي از كرم سوختگي و كرم هاي ديگر استفاده شود.

بعد از خالبرداري بهتر است يك هفته بيرون نرويد تا نور خورشيد باعث ايجاد لك در اين نواحي نشود.

بعد از اينكه زخم ها تا حدودي رو به بهبودي رفتند از كرم ضد افتاب بدون رنگ استفاده كنيد زيرا رنگ هاي موجود در كرم به زير پوست نفوذ كرده و ايجاد لك ميكنند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۳۰:۵۱ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

جوانسازي پوست در كرج

جوانسازي پوست در كرج

جوانسازي پوست در كرج اولين مرحله براي رفع چين و چروك و آسيب هاي پوستي است و زماني كه پوست چروك مي شود، در اصل زير پوست خالي و پوست دچار شكستگي مي شود كه براي درمان بايد بتوان تا حدي چروك ها را پر كرد. در اين وضعيت استفاده از كرم ها و درمان هاي موضعي قادر به كم كردن عمق چروك نيستند و فقط مي توانند از ايجاد چروك هاي جديد جلوگيري كنند. براي رفع چروك هاي به وجود آمده نياز به درمان هاي سريع و تهاجمي تري مانند اعمال جراحي است. براي حفظ جواني و شادابي پوست، دو راه كلي وجود دارد و جز اين دو هم راهي نيست:

 

از پوست خود مراقبت كنيد و پيري را به تعويق بيندازيد. (پيشگيري)

با استفاده از روش هاي درماني، نشانه هاي پيري را درمان كنيد. (درمان)

امروزه جوانسازي پوست در كرج با ليزر يكي از تكنيك هاي پرطرفدار نزد مردم به ويژه خانمها است. ليزر پوست در اصل تلنگري به سلول ها است تا آن ها را وادار به كلاژن سازي كند. در استفاده از اين روش كه مي تواند يكي از بهترين و موثرترين روش هاي جوانسازي پوست باشد علاوه بر پرداخت هزينه و قيمت جهت جوانسازي پوست خود عمل بايد طي اين دوره از درمان هاي پايه اي اضافي مانند استفاده از انواع كرم ها هم كمك گرفت.

 

اكثر افراد نگران چين و چروك هاي پوست خود به دليل افزايش سن هستند روش هاي زيادي براي حل اين مسئله وجود دارد از قبيل لايه برداري شيميايي, ميكرودرم, ليزر و… اما يكي از بهترين روش هاي موجود براي افراد كه اولين بار استفاده شد هايفوتراپي ميباشد كه در سال 2009 مورد تاييد سازمان غذا و دارو قرار گرفت.

 

به كمك هايفوتراپي يا هايفو كه روش خارق العاده ايست كه باعث سفت شدن پوست ميشود و ميتوان با كمك امواج و فركانس هاي بالا به جوانسازي پوست دست يافت.

 

تزريق ژل در كرج

كه از ديگر روشهاي جوانسازي ميتوان به جوانسازي پوست در كرج به روش ژل اشاره كرد كه اگر افراد از ژل هاي طبيعي تر مانند كلاژن و اسيد هيالورونيك به جاي ژل پلي آكريل آميد يا اينترفال استفاده كنند هم از نظر هزينه تقريباً با مزوتراپي برابر است و نكته مهم در اين روش اين اسن كه در اين نوع درمان ها فقط نقاط خاصي مانند خط لبخند (خط نازولبيال) پر شده است،

 

در حالي كه در مزوتراپي كل صورت (پيشاني، دور چشم، خط لبخند، كنار چانه و غيره) پوشش داده مي شود و به دليل اين همگوني نتيجه بهتري از تزريق به دست مي آيد. در ضمن در مزوتراپي خود بدن براي رفع چروك ها فعال مي شود اما در ژل ها با يك جلسه تزريق جاي چروك با ژل پر مي شود.

 

و يا درمان هاي تركيبي در رفع چروك ها و آسيب هاي پوستي نتيجه مطلوب تري خواهند داشت. به طور مثال براي فردي كه به دليل آكنه، پوستي نا صاف و پر از فرو رفتگي دارد، ابتدا از روش ميكرودرمابرژين استفاده مي شود و بعد از لايه برداري با تزريق دارو در مزودرم (لايه مياني پوست) مزوتراپي انجام مي شود. مزوتراپي باعث آغاز فعل و انفعالاتي مانند توليد مثل سلول ها در پوست مي شود و به اين شكل سلول هاي جديد توليد شده، سلول هاي قديمي به صورت لايه اي مرده با روش ميكرودرمابرژين برداشته مي شوند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۸:۴۲ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

ويواسه در كرج

ويواسه در كرج

جوانسازي پوست صورت با ويواسه در كرج  (VIVACE)، در سيستم فركشنال RF سوزني, سوزنهايي با ضخامت ميكروني وارد ناحيه درم شده, سپس انرژي RF به سطح سوزن اعمال ميشود. دستگاه جوانسازي فركشنال RF وسيله اي ايده آل براي بازسازي پوست مي باشد.با اعمال انرژي RF در عمق مورد نظر, نتايج بسيار خوبي از اين نوع درمان بدست آمده است.

 

در جوانسازي پوست با ويواسه در كرج، به علت عدم تخريب حرارتي در ناحيه اپيدرم, زمان بازگشت به حالت اوليه بعد از درمان بسيار كوتاه بوده و عوارض جانبي مثل PIH ديده نمي شود.

بدين لحاظ در مقايسه با ليزرهاي فركشنال, اين روش براي تمامي تيپ هاي پوستي قابل استفاده مي باشد.

در VIVACE : قطر سوزن ها بسيار ظريف مي باشد. عمق نفوذ اين سوزن ها قابل تنظيم است و از 0/5 تا 4 ميليمتر تغيير مي نمايد, اما تنها از 0/3 ميليمتر انتهايي سوزن ها تابش راديو فركانسي صورت ميگيرد و بقيه طول سوزن عايق مي باشد.

 

ويژگي هاي ويواسه

تنها سيستم فركشنال RF, داراي 2 و فركانس 1 و 2 مگاهرتز و 2 دايو قرمز و آبي قابل تنظيم

امواج 1 مگاهرتز باعث افزايش استحكام پوست و جوانسازي ميشود

امواج 2 مگا هرتز بهبود جاي زخم و درمان منافذ باز پوست را به همراه دارد

دايو قرمز سبب تحريك فيبروبلاست ها, افزايش توليد كلاژن, افزايش رطوبت و بهبود رنگ و بافت پوست ميشود

دايو آبي جهت از بين بردن جاي آكنه

كارتريج داراي 36 نيدل هاي عايق و غير عايق

به دليل وجود سوزن ها با قطر مناسب, به نسبت ساير دستگاه ها, بيمار كمترين درد را متحمل ميشود.

 

مزاياي ويواسه پوست

درمان آكنه, اين سيستم با ايجاد انرژي حرارتي بالا باعث فشردگي غدد sebaceous, به علت ايجاد حرارت در درم باعث تحريك كلاژن شده و به بسته شدن منافذ باز پوستي كمك مي نمايد.

ليفت صورت و سفت تر شدن پوست

رفع اسكارهاي آكنه

جوانسازي پوست

قابل استفاده براي تمامي سطوح بدن

شفاف شدن

بسته شدن منافذ باز پوست

كمك به درمان آكنه فعال و روزانه

اخيراً در درمان كراتوزپيلاريس (پوست مرغي), آدنيت ساپوراتيو و تعريق بيش از حد كف دست, پا و زير بغل استفاده شده و نتايج خوبي بدنبال داشته است.

رفع اسكارهاي ناشي از زخم, بريدگي, تصادف و … نيز كاربرد دارد .

درمان تركهاي پوستي شكم و بدن نيز نتايج مطلوبي داشته است.

 

مكانيزم ترميم زخم(WHM) با استفاده از انرژي RF

انرژي حرارتي امواج RF با حداقل تهاجم سبب ايجاد الكتروكواكولاسيون جزئي در درم ميشود كه فرايند درمان طبيعي زخم را آسان مي سازد. WHM سبب بهبود بازسازي كلاژن و انقباض بيشتر زخم ميشود كه خود منجر به سختي بيشتر پوست ميشود. امواج RF نه تنها محرك بازسازي پوست هستند.

 

بلكه با جلوگيري از فعاليت غدد چربي سبب بهبود آكنه نيز ميشود. CIT (درمان از طريق تحريك كلاژن) با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف :در زمان استفاده از دستگاه به كمك بي حسي موضعي بر روي پوست, سوزن هاي بسيار ظريف استريل, كانال هاي ميكروسكوپي زيادي, را براي رسيدن به درم كه عامل تحريك كلاژن در بدن است ايجاد ميكنند. اين كانال ها سبب نفوذ بهتر كرم هاي ويتامينه A و C به پوست ميشود. ويتامين هاي A و C محرك بازسازي پوست بوده و سبب ميشوند كه پوست شاداب تر و جوان تر بنظر برسد .

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۲۶:۴۲ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

هزينه جوانسازي پوست با هايفو

جوانسازي پوست با هايفو در كرج

جوانسازي پوست با هايفو 4d يكي از روش هاي بسيار محبوب و البته نوين براي جوانسازي پوست مي باشد. شما مي توانيد به روش هاي مختلفي در مورد جوانسازي پوست خود اقدام كنيد. همچنين مراكز زيادي در كرج و يا ساير شهرستان ها و استان هاي ديگر هستند كه به شما در اين رابطه كمك مي كنند اما بايد به دنبال اين باشيد كه اين كار را در بهترين مركز استان خود و همچنين با پيشرفته ترين و نوين ترين دستگاه هاي ممكن انجام دهيد چرا كه اين كار مي تواند براي شما فوايد بسيار زيادي داشته باشد و در نهايت مي تواند نتايج بسيار شگفت آوري هم داشته باشد از همين رو به شما توصيه مي كنيم اين مطلب را تا انتها دنبال كنيد.

دستگاه هايفو جوانسازي پوست و ليفتينگ 4D Ultra Hifu

همانطور كه به شما گفتيم جوانسازي پوست با هايفو در كرج يكي از روش هاي بسيار محبوب مي باشد و شما مي توانيد به كمك اين روش به راحتي براي جوانسازي پوست خود اقدام كنيد. توجه كنيد كه دستگاه هايفو چهار بعدي جديدترين مدل دستگاه هاي هايفو مي باشد كه براي جوانسازي پوست و ليفتينگ پوست به خصوص پوست صورت استفاده مي شود.

اين دستگاه موجب كلاژن سازي در پوست شما شده و در نهايت از اين طريق به زيبايي شما و همچنين افزايش نشانه هاي جواني و ماندگاري جواني در پوست شما كمك مي كند و مي تواند رضايت شما را به راحتي جلب كند.

برخي از كاربردهاي دستگاه جوانسازي پوست هايفو 4D

جوانسازي پوست با هايفو 4D مي تواند براي شما كاربردهاي متعدد و متفاوتي داشته باشد كه ما در اين بخش از مطلب به جهت آشنايي هر چه بيشتر شما با اين دستگاه قصد داريم برخي از مهمترين كاربردهاي اين دستگاه را به شما معرفي كنيم. در ادامه به معرفي كامل كاربردهاي دستگاه هايفو 4D خواهيم پرداخت و اين موارد را به شما به صورت كامل توضيح خواهيم داد:

حذف و از بين بردن چين و چروك هاي صورت و نواحي دور چشم
از بين بردن انواع كك و مك و آكنه هاي پوستي صورت شما
زيبا سازي خط خنده و از بين بردن خط خنده در صورت دلخواه شما
از بين بردن خط اخم و زيبا سازي چهره شما
نكته: دستگاه هايفو 4 بعدي كاملاً غير تهاجمي و بي خطر است و داراي تاييديه هاي FDA آمريكا و CE اروپا مي باشد. همچنين بايد بدانيد كه جوانسازي پوست با هايفو 4D از امواج فراصوتي متمركز صورت مي گيرد، به طوري كه در بافت پوست ايجاد حرارت مي كند و منجر به تحريك كلاژن سازي مي شود.

چنين تاثير گرما باعث صدمه به اپيدرم نمي شود، زيرا دسترسي سريع و مستقيم به محل درمان طي 0-0.5 ثانيه، بدون دست زدن به بافت اطراف مي تواند مستقيماً به سيستم غشايي سطح تاندون (SMAS) منتقل شود و به اين ترتيب نتيجه دلخواه براي شما مي تواند حاصل شود.

مزاياي استفاده از دستگاه جوانسازي پوست هايفو 4D

اگر شما براي جوانسازي پوست با هايفو 4D اقدام كنيد مي توانيد مزاياي بسيار زيادي را تجربه كنيد كه اين موارد به شما كمك مي كند شما بتوانيد تمامي خواسته هايي را كه از اين كار داريد به دست آوريد. به همين دليل ما براي افزايش سطح آگاهي شما از اين دستگاه قصد داريم به شما در مورد اين دستگاه و كاربردهايي كه دارد اطلاعاتي را ارائه دهيم كه مي تواند به شما كمك شاياني كند. براي تصميم گيري بهتر در مورد استفاده از اين دستگاه بايد نسبت به مزاياي مهم اين دستگاه اطلاعات خود را افزايش دهيد. برخي از مهمترين مزايايي كه در صورت استفاده از اين دستگاه تجربه خواهيد كرد عبارت اند از:

دستگاه جوانسازي پوست با هايفو 4D يكي از جديدترين مدل دستگاه هاي هايفو و نوين ترين روش هاي جوانسازي پوست محسوب مي شود.
انجام كامل خدمات جوانسازي پوست و ليفتينگ پوست صورت
اين دستگاه يك بالا برنده سطح كلاژن سازي پوست مي باشد كه مي تواند به شما كمك بسيار زيادي در جوانسازي پوست كند.
از بين بردن و رفع غبغب و ليفت صورت به صورت كامل
توانايي و قابليت از بين بردن چين و چروك
امكان از بين بردن كك و مك و آكنه بدون اينكه شما دردي را احساس كنيد و يا ردي از آن باقي بماند.
از بين بردن خط خنده و اخم و همچنين اصلاح اين موارد در صورتي كه شما مايل به حذف كامل اين خطوط نباشيد.
لاغري صورت و بدن تا عمق ۱۶ ميلي متري بدن كه مي تواند براي شما بسيار جذاب و قابل توجه باشد.
فرم دهي صورت و ليفت به سمت بالا كه در زيبايي چهره شما مي تواند بسيار موثر باشد
نفوذ در لايه هاي عميق، مياني و سطحي پوست كه مي تواند در هر بخش به شما در جوانسازي پوست كمك كند
جوانسازي پوست با هايفو4D روشي كاملاً غير تهاجمي و بي خطر براي شما محسوب مي شود.
مشاهده نتيجه بلافاصله بعد از كار با دستگاه و بدون نياز به صرف زمان بيشتر براي تماشاي بازخورد
ماندگاري حدود ۲ تا 3 سال بعد از انجام جوانسازي
استفاده از فن آوري اولتراسوند كه يكي از نوين ترين و جديدترين روش هاي جوانسازي محسوب مي شود و مي تواند براي شما بسيار مفيد و كاربردي باشد. يكي از دلايل اصلي محبوبيت اين دستگاه هم دقيقا استفاده از همين فن آوري مي باشد كه بسيار قابل توجه است.
بهترين اثر بعد از 2 ماه مشاهده مي شود و مي تواند 2 تا 3 سال ادامه يابد و اين به هيچ عنوان از بين نمي رود مگر با اقداماتي كه پزشك به شما توصيه مي كند و شما بايد از انجام آنها خودداري كنيد.
داراي سه حالت مختلف براي لايه درم، لايه SMAS و لايه چربي بدن كه هر يك مي تواند براي شما كاربردهاي مشخصي داشته باشد.
داراي FDA آمريكا و CE اروپا كه نشان دهنده اعتباري است كه اين دستگاه دارد و مي تواند به شما اعتماد بسيار بيشتري را بدهد.
 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۴:۳۱ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

خدمات تزريق بوتاكس در كرج

خدمات تزريق بوتاكس در كرج

در تمام دوران حيات انسان ها به ويژه خانم ها به دنبال حفظ، تقويت، بازگرداندن و يا افزايش زيبايي خود بوده اند. راهي براي افزايش اعتماد به نفس و رضايتمندي دروني. زيبايي در اين موارد بسيار كمك كننده و كارآمد است.

در گذشته هاي بسيار دور با توجه به عدم امكانات معيار هاي زيبايي به شكلي ديگر بوده است. اما امروزه با توجه به پيرشت دانش بشري و افزايش ابزار هاي مختلف راه هايي براي حفظ و يا ارتقاي زيبايي شكل گرفت كه مورد توجه و استقبال عمومي قرار گرفت.

يكي از مواردي كه مي توانست به افراد در حفظ زيبايي كمك كند، پيدا كردن راه حلي براي جلوگيري از ايجاد چين و چروك ها بر پوست صورت بود. اما براي اينكار بايد از چه روشي بهره برد؟ مسئله مهم تر اينكه چه چيزي براي انجام اين روش مورد نياز است؟ همان طور كه ميدانيد واكنش هاي چهره ما به وقايع مختلف موجب مي شود به مرور زمان رد اون واكنش ها بر چهره بماند.

خنديدن، اخم كردن، تعجب كردن و بسياري ديگر از واكنش هاي ما كه مي تواند در دراز مدت منجر به ايجاد چين و چروك ها شود. براي بررسي اين موارد و پرداختن به ادامه مطلب بايد اين نكته را ذكر كنيم كه سامان اسكين به عنوان يك مركز تخصصي تزريق بوتاكس در كرج ساير نقاط اين شهر و استان ميخواهد با معرفي انجام بوتاكس اين مسئله را بر طرف سازد. يك روش زيبايي براي جلوگيري از چين و چروك هاي صورت و حفظ جواني پوست و يا جوانسازي پوست.

تزريق بوتاكس

پيش از پرداختن به شرايط تزريق بوتاكس در كرج لازم ميدانيم تزريق بوتاكس را معرفي كنيم. همان طور كه گفتيم چين و چروك هاي افتاده بر چهره بر اثر واكنش هاي ما در وقايع و در طول زمان يكي از موارد آسيب زننده به زيبايي بود. روشي براي كاهش اين چين و چروك ها ابداع و معرفي شد. اين روش به ما كمك مي كرد كه به وسيله فريز كردن عضلات بتوانيم از به وجود آمدن چين و چروك ها جلوگيري كنيم.

به انجام فريز كردن عضلات براي حفظ زيبايي صورت در اصطلاح بوتاكس گفته مي شود. بوتاكس هم از طريق تزريق انجام مي پذيرد. پس ما مي توانمي با تزريق بوتاكس در برابر چين و چروك هاي پوست مقاومت كنيم. جواني و شادابي پوست خود را حفظ و از آن در برابر گذشت زمان محافظت كنيم. اما حتما تزريق بوتاكس ويژگي هايي دارد كه آن را نسبت به ساير روش هاي اينچنيني متمايز كرده است. مركز تخصصي تزريق بوتاكس در فرديس كرج و ساير نقاط اين شهر در جدولي كه ارائه مي دهد به معرفي ويژگي ها و مزاياي تزريق بوتاكس خواهد پرداخت.

تزريق بوتاكس در فرديس كرج

تزريق بوتاكس در فرديس كرج با ساير نقاط ديگر تفاوتي ندارد. چرا كه تمايز ها را مناطق جغرافيايي ايجاد نمي كنند بلكه كيفيت ارائه دهندگان موجب تمايز ها مي شوند و تفاوت ها را رقم ميزنند. اما چه ضرورتي دارد كه ما در خصوص انجام اينكار در نقاط مختلف صحبت كنيم؟

همه ما به دنبال يافتن نزديك ترين محل بوتاكس به خود هستيم. به اين ترتيب در مدت زمان كمتري به مركز تخصصي مي رسيم. هزينه هاي رفت و آمد را كاهش مي دهيم و مي توانيم در اسرع وقت به كارهاي مان برسيم. اما نكته اي مهم در اين ميان وجود دارد. آنهم اين است كه آيا مركز تخصصي تزريق بوتاكس نزديك به محل زندگي ما بهترين يا يكي از بهترين ها هست؟

 

براي مثال اگر ما در فرديس كرج زندگي مي كنيم و مي خواهيم در اين موارد ذكر شده صرفه جويي كنيم آيا مركز تخصصي تزريق بوتاكس در فرديس كرج كه نزديك محل زندگي شماست همه ي ويزگي هاي لازم را دارد؟ مناسب ترين محل براي انجام اين روش يا ساير روش هاي زيبايي هست؟ ما سعي مي كنيم به شما توصيه كنيم معيار هاي خود را به درستي بشناسيد و بر اساس آن مركز زيبايي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. اما اين معيار هاي زيبايي و يا معيار هاي انتخاب مركز تخصصي تزريق بوتاكس چيست؟ با ما همراه باشيد

 

معيار هاي انتخاب مركز تزريق بوتاكس

سامان اسكين مركز تخصصي تزريق بوتاكس در فرديس كرج مي خواهد بر اساس جدول زير معيار هاي انتخاب يك مركز تخصصي را در اختيارتان قرار دهد

 

مجوز هاي رسمي    يك مركز مناسب در ابتدا بايد داراي مجوز هاي رسمي براي ارئه خدمات خود داشته باشد. داشتن اين مجوز ها مي تواند خيال شما را آسوده كند.

كادر درمان              علاوه بر مجوز ها بايد حتما داراي يك كادر درماني متخصص و مجرب باشد. كادر درماني كه هنوز دانش كافي و يا تجربه كافي را ندارد نمي تواند قابل تكيه كردن باشد.

تجهيزات  يكي ديگر از مهم ترين معيار هاي انتخاب يك مركز تخصصي زيبايي تجهيزات و مواد مورد استفاده اش مي باشد. استاندارد، به روز، مدرن و همچنين كاملا اصل و كارآمد.

موقيعت جغرافيايي   گفتيم موقعيت جغرافيايي معيار نيست. اما مثلا مركز تزريق بوتاكس در فرديس كرج، يعني نقاط شهري معيار نيست. اما شما بايد حتما در شهر يا استان محل سكونت خود انتخاب كنيد.

سوابق كاري            سابقه فعاليت خود مركز و كادر درمان و نمونه مشتريان با رضايت مندي از ديگر مواردي هستند كه به عنوان معيار هاي مهم در انتخاب يك مركز تخصصي ضروري مي باشند.

نحوه تبليغات            اينكه يك مجموعه خود را چگونه ارائه مي دهد بسيار مهم است. ارزشي كه يك مجموعه براي نام و برند خود قائل مي شود ميتواند به شما كمك كند. چنين مجموعه اي از مورد هاي ناموفق بيزار است.

تزريق بوتاكس در فرديس كرج

حالا شما به خوبي مي دانيد تزريق بوتاكس چيست، چه مزايايي دارد و براي انتخاب يك مركز تخصصي بايد چه معيار هايي را مد نظر قرار دهيد. اگر ساكن فرديس كرج هستيد، به دنبال مركز تزريق ژل در فرديس كرج نباشيد، بلكه به دنبال يافتن يك مركز تخصصي زيبايي با معيار هاي اعلام شده باشيد.

 

اين نكته را فراموش نكنيد كه انتخاب بايد دقيق و هوشمندانه باشد. مركز تخصصي سامان اسكين ارائه دهنده انواع خدمات تزريق بوتاكس در كرج براي همه ي شما عزيزان آرزوي بهترين ها را دارد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۲:۳۱ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

تزريق بوتاكس در كرج

تزريق بوتاكس در كرج

كاربردهاي تزريق بوتاكس چيست؟

ما در اين بخش قصد داريم براي شما در خصوص مهمترين كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج اطلاعاتي را ارائه دهيم. توجه داشته باشيد كه اين كار مي تواند براي شما به عنوان يكي از كاربردي ترين و مهترين روش هايي محسوب شود كه در امر جوانسازي پوست در كرج موثر باشد. توجه داشته باشيد كه خيلي از افراد بر اين باور هستند كه بوتاكس تنها براي زيبايي به كار مي رود اما بايد بدانيد كه اين كار مي تواند براي شما مزايا و كاربردهاي بسيار زيادي را در پي داشته باشد كه ما در اين مطلب به آن خواهيم پرداخت.

 

نكته: توجه داشته باشيد كه ما در بررسي كاربرد هاي تزريق بوتاكس در كرج قصد داريم شما را با مجموعه اي از كاربردهايي آشنا كنيم كه اين ماده براي شما به همراه دارد. در ابتدا از اين ماده براي انجام كارهاي درماني زيادي استفاده ميشد. اما به مرور زمان و با ورود اين ماده در دنياي زيبايي و صنعت جوانسازي پوست، كاربرد شناخته شده آن به زيبايي محدود شد. به همين دليل بد نيست شما با مجموعه كاربردهايي كه اين ماده مي تواند به همراه داشته باشد به صورت كامل آشنا شويد.

 

كاربرد هاي درماني تزريق بوتاكس

به صورت كلي كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج را مي شود به دو دسته اصلي تقسيم بندي كرد. برخي از اين كاربردها درماني و برخي ديگر فوايد زيبايي دارند. از همين رو ما در اين بخش اين دو كاربرد را به صورت مجزا به شما معرفي مي كنيم.

 

كاربردهاي درماني كه اين كار مي تواند براي شما به همراه داشته باشد اهميت بسيار زيادي دارد و شما با ديدن اين موارد بدون شك متعجب خواهيد شد. از همين رو ما اين موارد با به شما معرفي خواهيم كرد. مهمترين كاربردهاي درماني تزريق بوتاكس عبارت هستند از:

 

يكي از مهمترين كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج اين است كه به مثانه بيش فعال مي تواند كمك كند.

مي توانيد تعريق بيش از اندازه در نواحي مختلف بدن را كاهش دهيد.

مي شود به واسطه اين كار اسكارهاي دردآور را به خوبي كنترل كرد.

سردردهاي مزمن را مي شود درمان كرد.

مي توايند گرفتگي عضلات صورت و گردن را برطرف كنيد.

در صورتي كه پلك شما با پريدگي روبرو باشد و يا به صورت بي اختيار پلك شما با سرعت زيادي ميزند و اين امر مي تواند موجب آزار شما شود، تزريق بوتاكس مي تواند به شما كمك كند.

كاربردهاي زيبايي تزريق بوتاكس

در بررسي كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج ما مواردي كه مربوط به امر درماني ميشد را مورد بررسي و ارزيابي قرار داديم و شما متوجه شديد كه اين كار مي تواند براي شما بسيار مفيد باشد. از همين رو ما براي تكميل اطلاعات شما قصد داريم در اين مطلب به بررسي كاربردهايي بپردازيم كه اين كار مي تواند براي شما در زمينه زيبايي به همراه داشته باشد. اگرچه شما معمولا با بسياري از اين موارد آشنا هستيد اما بد نيست به صورت كامل و يك جا ما اين موارد را به شما معرفي كنيم كه عبارت هستند از:

 

ايجاد زيبايي در خط خنده يكي از كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج مي باشد.

شما مي توايند خط اخم خود را به خوبي از بين ببريد.

قرينه كردن دو طرف صورت از ديگر كاربردهاي بوتاكس مي باشد.

از بين بردن چين و چروك هاي چانه

از بين بردن افتادگي در ناحيه پلك

از بين بردن خطوط ايجاد شده در ناحيه گردن

از بين بردن انحراف هاي پلك و چشم

درمان افتادگي در ناحيه گوشه لب و نوك بيني

از بين بردن خطوط پنجه كلاغي اطراف چشم

فرم دهي و همچنين بالا بردن ابروهاي افراد

 

 

نكته: توجه كنيد كه به صورت شايع كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج مربوط به اين مواردي مي شود كه ما در اين مطلب به بررسي و ارائه آنها پرداختيم. اما بايد بدانيد كه بر اساس آنچه كه پزشكان تشخيص مي دهند و در شرايطي خيلي خاص امكان دارد كه از تزريق بوتاكس براي موارد ديگري كه البته بسيار نادر هستند هم استفاده شود. از همين رو ما اين موارد را نيز به شما معرفي ميكنيم تا بتوانيد به خوبي با تمامي كاربردهايي كه تزريق بوتاكس مي تواند به همراه داشته باشد آشنا شويد. برخي از اين كاربردها را در ادامه مي توانيد مشاهده كنيد.

 

استفاده از تزريق بوتاكس براي شقاق مقعد

از بين بردن ترشح بيش از اندازه بزاق دهان به كمك تزريق بوتاكس

منقبض كردن تارهاي صوتي درون حنجره به كمك تزريق بوتاكس

از بين بردن مشكلات سختي در بلع مواد غذايي توسط تزريق بوتاكس

منقبض كردن و يا برطرف كردن انقباض فك و دهان به كمك تزريق بوتاكس

سخن پاياني

ما در اين مطلب به بررسي كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج پرداختيم و كاربردهاي زيبايي، درماني و همچنين كاربردهاي مربوط به مواردي نادر را به شما معرفي كرديم تا شناخت شما را نسبت به اين كار تا اندازه زيادي افزايش دهيم. توجه داشته باشيد كه شما مي توانيد براي هر يك از اين كاربردهاي تزريق بوتاكس در كرج كه در اين مطلب به شما معرفي كرديم استفاده كنيد.

 

از همين رو مي توانيد از طريق شماره هاي تماسي كه ما در اين وب سايت براي شما در نظر گرفتيم با كارشناسان و مشاوران ما در سامان اسكين، بهترين كلينيك زيبايي كرج تماس حاصل نماييد و از مجموعه مشاوره هاي رايگان ما و همچنين از خدماتي كه ما در اين مركز به شما ارائه مي دهيم به صورت استاندارد و به صورت كاملا حرفه اي و مطمئن استفاده كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۱۰:۴۱ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

پلاسماجت در كرج

پلاسماجت در كرج

ليفت پلك چشم با پلاسماجت يكي از روش هاي نوين و كاربردي در ليفت پلك چشم و جوانسازي پوست صورت شما مي باشد. اين روش مي تواند براي شما مزاياي زيادي به همراه داشته باشد و مي تواند موجب شود كه شما به راحتي به آنچه كه مي خواهيد برسيد.

 

از همين رو قصد داريم در اين مطلب اين روش را به صورت كامل براي شما شرح دهيم. مركز زيبايي سامان اسكين به شما كمك ميكند كه بتوانيد پس از مطالعه اين مطلب انجام فرايند ليفت پلك چشم خود را به روش پلاسماجت در اين مركز زيبايي واقع در كرج انجام دهيد.

يكي از مدرن ترين و به روزترين روش هاي زيبايي و جوانسازي پوست استفاده از دستگاه پلاسماجت مي باشد. اين دستگاه مي تواند به شما كمك كند كه زيبايي مد نظر خود را بازيابي كنيد. زيبايي كه احتمالا به دليل گذر زمان، آلودگي هاي محيطي و يا سختي هاي زندگي تحت تاثير قرار گرفته است. ليفت پلك چشم با پلاسماجت مي تواند يك روش كاملا مدرن و به روز باشد كه شما در زماني مناسب به هدف نهايي كه دارد نزديك مي كند و در نهايت زيبايي مورد نظر شما را تامين مي كند.

 

ليفت پلك چشم با پلاسماجت در كرج نامي آشنا براي شما مي باشد. بسياري از شما شايد پيش از اين نام هايي مانند پلاسما تراپي و يا استفاده از دستگاه پلكسر را شنيده باشيد. بايد به شما بگوييم كه همه اين نام ها، نام ديگر دستگاه پلاسماجت مي باشد. مهمترين نكته اي كه در مورد استفاده از دستگاه پلاسماجت بايد بدانيد اين است كه در صورت استفاده از اين دستگاه شما با هيچ عارضه خطرناكي روبرو نخواهيد بود و اين مي تواند براي شما بسيار مورد توجه باشد. از همين رو اين روش مي تواند به عنوان يكي از محبوب ترين روش هاي ليفتينگ شناخته شود.

 

نحوه ليفت پلك چشم با دستگاه پلاسماجت

ليفت پلك چشم با پلاسماجت روشي چندان پيچيده محسوب نمي شود و همانطور كه به شما گفتيم عوارض خطرناكي هم براي شما به همراه نخواهد داشت. در ابتدا بايد بدانيد كه در اين روش نقاط ريزي به فاصله كم از سطح پوست توسط دستگاه پلاسما جت سوزانده مي شود.

 

اين سوزانده شدن توسط پلاسماپن هيچ اثر اسكاري بر روي پوست به جا نمي گذارد. اين عمل باعث تبخير بخش هايي از لايه هاي عمقي پوست مي شود، بنابراين پوست ناحيه جمع مي شود. اين مكانيزم پلاسماتراپي باعث شده است كه از آن براي ليفت نواحي مختلف پوست استفاده شود.

 

مهمترين كاربرد دستگاه پلاسماجت

استفاده از دستگاه پلاسماجت براي جوانسازي پوست مي باشد. اما در اين بين ليفت پلك چشم با پلاسماجت شايد به عنوان مهمترين كاربرد اين دستگاه شناخته شود. يكي از بهترين كاربردهاي اين روش ليفت پلك با پلاسماجت است.

 

در حقيقت با اين روش مي توان بلفاروپلاستي بدون جراحي انجام داد. با استفاده از اين روش مي توان مشكل افتادگي پلك خفيف تا متوسط را درمان كرد. قابل ذكر است كه اين روش درماني بدون نياز به جراحي و بيهوشي است و پس از پلاسماجت پلك هيچ گونه زخم و اسكاري بر روي پلك ايجاد نمي شود.

 

مزاياي استفاده از پلاسماجت براي ليفت پلك چشم

اگر شما از دستگاه پلاسماجت استفاده كنيد مي توانيد مزاياي زيادي را تجربه كنيد. اما اگر هنوز تصميم به استفاده از ليفت پلك چشم با پلاسماجت نگرفته ايد به شما توصيه مي كنيم حتما اين بخش از مطلب را مطالعه كنيد. ما در اين بخش از مقاله قصد داريم برخي از مهمترين مزاياي استفاده از اين روش براي ليفت پلك چشم را به شما معرفي كنيم.

 

اين مزايا مي تواند در تصميم گيري شما براي استفاده از اين دستگاه بسيار موثر باشد. برخي از مهمترين مزاياي استفاده از اين روش براي ليفتينگ پلك چشم عبارت است از:

 

ليفت پلك چشم با پلاسماجت يكي از روش هاي مدرن و بسيار به روز در علك پزشكي و زيبايي محسوب مي شود. اگرچه اين روش درماني به صورت كامل غير تهاجمي محسوب نمي شود اما بايد بدانيد كه اين يك روش كمتر تهاجمي محسوب مي شود. نكته اي كه بايد بدانيد اين است كه اگرچه اين روش به صورت صد درصدي غير تهاجمي محسوب نمي شود اما مانند روش هاي غير تهاجمي پوست و بافت پوستي شما به دليل استفاده از اين روش به هيچ عنوان دچار هيچ گونه آسيبي نخواهد شد.

 

 

نكته بسيار مهم ديگري كه مي تواند يكي از مهمترين مزاياي ليفت پلك چشم با پلاسماجت باشد اين است كه اگر شما از اين روش استفاده كنيد نياز به دوره نقاهت در بيمارستان و يا در منزل نداريد. به اين ترتيب شما بلافاصله پس از اينكه فرايند ليفتينگ خود را به پايان رسانديد مي توانيد براي انجام كارهاي روزمره خود به سراغ كارهاي خود برويد و از اين بابت نگران هيچ چيزي نباشيد. به اين ترتيب اين روش مي تواند براي شما جذابيت هاي بسيار زيادتري داشته باشد.

 

 

استفاده از اين روش براي ليفتينگ شما را از بيهوشي بي نياز ميكند. شما براي اينكه بتوانيد از اين روش استفاده كنيد نياز نداريد كه بيهوش شويد و تنها با استفاده از كرم هاي موضعي آن بخش از صورت شما دچار بي حسي موضعي شده و شما مي توانيد كاملا هوشيار باشيد.

 

 

نكته ديگري كه بايد به آن توجه داشته باشيد اين است كه ليفت پلك چشم با پلاسماجت براي شما مي تواند روشي بسيار ارزان و مقرون به صرفه باشد. در عين حالي كه شما هزينه هاي زيادي را متحمل نخواهيد شد به كمك اين روش كيفيت بالايي را هم تجربه خواهيد كرد.

 

 

تعداد جلسات پلاسماجت محدود بوده و تنها در يك تا 3 جلسه مي توان نتيجه مورد نظر را به دست آورد.

ماندگاري پلاسماجت زياد بوده و بلند مدت است به همين دليل مي توانيد به راحتي بر روي اين روش به عنوان يك روش كاملا ماندگار حساب كنيد.

 

 

انجام اين روش بدون درد بوده و حتي پس از جلسه نيز فرد هيچ دردي را حس نخواهد كرد.

سخن پاياني

ليفت پلك چشم با پلاسماجت يك روش مدرن و جديد جوانسازي پوست مي باشد كه در مركز سامان اسكين براي شما به صورت كامل با ارائه مشاوره هاي رايگان صورت مي پذيرد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۹:۰۴ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

بوتاكس در كرج

بوتاكس در كرج

خدمات تزريق بوتاكس در كرج در كلينيك تخصصي زيبايي سامان اسكين به همه همشهريان عزيز با شرايط ويژه ارائه مي شود. در اين مركز تخصصي زيبايي شما مي توانيد خدمات مربوط به تزريق بوتاكس را در تمامي نواحي صورت دريافت كنيد. اين امر مي تواند موجب شود كه شما به راحتي در اين مركز تخصصي به آن چه كه نياز داريد و به دنبال آن هستيد دست پيدا كنيد و به راحتي تمامي اهدافي كه داريد را محقق سازيد از همين رو توصيه مي كنيم اين مطلب تهيه شده توسط سامان اسكين را تا انتها دنبال كنيد تا بتوانيد اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهيد.

 

تزريق بوتاكس در كرج

خدمات تزريق بوتاكس در كرج مي تواند به دلايل مختلفي صورت بگيرد و اهداف مختلفي را در پي داشته باشد. اما آنچه اين روزها بيشتر ما در اين خصوص مي توانيم برداشت كنيم استفاده از اين خدمات براي انجام تكنيك هاي زيبايي مي باشد. چرا كه يكي از روش هاي مهم و كاربردي در جوانسازي پوست در كرج مي تواند استفاده از خدمات بوتاكس باشد كه مي تواند موجب شود پوست شما در شرايط خوبي قرار داشته باشد و از بروز چين و چروك هاي پوست شما مي تواند جلوگيري نمايد.

 

توجه داشته باشيد كه در گذشته معمولا از بوتاكس براي موارد درماني استفاده ميشده است. اما خدمات تزريق بوتاكس در كرج اين روزها بيشتر به موارد درماني نمي پردازد و توجه بيشتري بر روي تكنيك هاي زيبايي و جوانسازي پوست صورت دارد. مهمترين هدفي كه اين روزها تزريق بوتاكس دنبال مي كند دسترسي خانم ها و حتي آقايان به داشتن پوستي شاداب مي باشد. عواملي مانند آلودگي هوا، افزايش سن و يا تغذيه نا مناسب مي تواند موجب شود شما براي بازيابي و يا حفظ شادابي صورت خود به تزريق بوتاكس نياز پيدا كنيد و از اين روش به خوبي بهره مند شويد.

 

شايد در خصوص خدمات تزريق بوتاكس در كرج بتوانيم از كلمه داشتن شادابي دائمي و جواني و نشاط و طراوات دائمي صورت صحبت كنيم. بله اين امر و رسيدن به اين ويژگي ها آن هم به صورت كاملا بلند مدت مي تواند از طريق همين تزريق براي شما محقق شود. به همين دليل بايد بدانيد كه در كنار روش هاي ديگري مانند تزريق ژل در كرج كه توسط ما در سامان اسكين براي شما صورت مي گيرد، خدمات تزريق بوتاكس هم داراي اهميت بسيار زيادي مي باشد كه در ميان مخاطبان موفق شده است جايگاه ويژه اي را به دست آورد.

 

خدمات تزريق بوتاكس در سامان اسكين

در صورتي كه شما خدمات تزريق بوتاكس در كرج را در مجموعه سامان اسكين انجام دهيد اين امكان براي شما وجود دارد كه بتوانيد از ويژگي هاي مختلفي بهره مند شويد. به همين دليل ما در ادامه اين مطلب برخي از اين ويژگي هاي مهم و كاربردي را به صورت تيتر وار و خلاصه به شما معرفي مي كنيم تا شناخت شما در اين زمينه افزايش پيدا كند:

 

تزريق بوتاكس درماني

خدمات تزريق بوتاكس زيبايي

استفاده از مجهزترين ابزار

استفاده از دانش روز

استفاده از پزشك متخصص

دوره نقاهت و درمان كوتاه مدت

تزريق با كمترين عوارض

چرا تزريق بوتاكس

بسياري از افرادي كه مي خواهند خدمات تزريق بوتاكس در كرج را دريافت كنند هميشه اين سوال را دارند كه چرا بايد اين اقدام را انجام دهند. به صورت كلي جوانسازي پوست مي تواند به عنوان اصلي ترين و مهمترين دليل براي انجام اين اقدام زيبايي طلقي شود. اما بايد بدانيد كه در برخي از مواقع شما مي توانيد به كمك اين روش مانع از روند پيري صورت خود شويد. در واقع هم نقش جوانسازي و هم نقش جلوگيري از پيري و هم نقش كند كردن روند پيري را تزربق بوتاكس بر عهده دارد.

 

دلايل از بين رفتن شادابي پوست

شايد براي شما سوال باشد كه چه مواردي موجب مي شود كه پوست شما شادابي و طراوات خود را از دست بدهد و در نهايت شما مجبور شويد كه خدمات تزريق بوتاكس در كرج را دريافت كنيد. از همين رو ما قصد داريم در اين بخش برخي از مهمترين و تاثير گذارترين مواردي كه در اين امر مي تواند به عنوان يك عامل مهم شناخته شود را به شما معرفي كنيم تا بدانيد اين اقدام زيبايي يك امر طبيعي تلقي مي شود و مي تواند براي شما مزاياي زيادي به همراه داشته باشد.

 

افزايش سن

تغذيه نامناسب

ورزش نكردن

آلودگي هوا

سختي كار

بهترين سن براي تزريق بوتاكس

به صورت كلي براي اين كه شما از اين مركز ارائه دهنده خدمات تزريق بوتاكس در كرج بتوانيد خدمات مورد نياز خود را دريافت كنيد به محدوديت سني برخورد نمي كنيد. البته كه مشخص است وقتي شما در سني كمتر از 18 سال باشيد اين امر براي شما صورت نمي گيرد چرا كه شما اصولا در اين سن اصلا نيازي به اين مسئله نداريد. اما در شرايط ديگر بسته به تشخيص خود شما و همچنين پزشك شما مي توانيد در هر سني براي اين كار اقدام كنيد.

 

محدوديت هاي تزريق بوتاكس

شما براي دريافت خدمات تزريق بوتاكس در كرج بايد به برخي از موارد و نكات مهم توجه داشته باشيد. انجام اين اقدام زيبايي براي همه افراد نمي تواند مفيد باشد و شما بايد در شرايط خاصي باشيد تا بتوانيد به خوبي نيازهاي خود را برطرف كنيد. در واقع در صورتي كه برخي از محدوديت هايي كه در ادامه به شما مي گوييم را داشته باشيد امكان اين كه تزريق بوتاكس براي شما صورت بگيرد وجود ندارد. از همين رو به اين موارد مهم و البته تاثير گذار در روند تزريق بوتاكس توجه كنيد كه عبارت هستند از:

 

داشتن حساسيت به مواد دارويي

داشتن بيماري هاي عفوني مختلف

مشكلات ژنتيكي

سخن پاياني

ما در اين مطلب به صورت كامل در خصوص خدمات تزريق بوتاكس در كرج به شما اطلاعاتي كه مورد نياز شما بود را ارائه كرديم. شما مي توانيد براي رزرو نوبت و دريافت اين خدمات، از طريق شماره هايي كه ما در اين وب سايت در اختيار شما قرار داديم، با كارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل نماييد و پس از كسب اطلاعات مورد نياز خود براي رزور


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۷:۰۸ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

بهترين مركز زيبايي كرج

بهترين كلينيك زيبايي كرج

اين روزهاي بسياري از افراد به دلايل مختلفي علاقه مند هستند كه اقدامات و عمل هاي زيبايي مختلفي را بر روي خود انجام دهند. برخي از افراد براي كاهش سرعت روند پيري، برخي ديگر براي جوانسازي و برخي ديگر براي رفع موهايي كه به صورت ناخواسته در بدن رشد مي كند، برخي ديگر از افراد هم به دنبال ايجاد برجستگي در نواحي مختلف بدن و افزايش زيبايي خود هستند. به همين دليل افرادي كه در كرج زندگي مي كنند به دنبال شناسايي يك مركز معتبر زيبايي در همين شهر هستند تا آسوده خاطر اقدامات زيبايي خود را انجام دهند.

 

بهترين مركز زيبايي كرج

با توجه به افزايش ميزان كلينيك ها و مراكز زيبايي و همچنين با توجه به اين نكته مهم كه تبليغات زيادي را هر يك از مراكز زيبايي انجام مي دهند، پيدا كردن بهترين كلينيك زيبايي كرج كمي كار دشواري به نظر مي رسد. به همين دليل افراد يا بايد به تبليغاتي كه صورت مي گيرد توجه كنند و بر همين اساس اقدام به انتخاب يك مركز زيبايي كنند و يا بايد نزديك ترين مركز زيبايي به محل زندگي خود را شناسايي و انتخاب كنند و يا اين كه بايد در اين خصوص تحقيق كنند.

 

با توجه به اين موارد بايد به شما بگوييم كه بهترين روش براي شناسايي و يپدا كردن بهترين كلينيك زيبايي كرج اين است كه در خصوص سوابق، رزومه و همچنين خدماتي كه مراكز زيبايي ارائه مي دهند تحقيقات كنيد و سعي نكنيد تنها به تبليغات و يا تنها به موقعيت جغرافيايي اكتفا كنيد. باور كنيد كه اگر در شهر و همين ترافيك هاي سگنين مسافت بيشتري را رانندگي كنيد تا به يك مركز معتبر برويد براي شما مي تواند بسيار مفيدتر از انتخاب يك مركز نامعتبر در نزديكي محل سكونت خود باشد. از همين رو توصيه مي كنيم به خوبي تحقيق كنيد.

 

ويژگي هاي يك كلينيك معتبر زيبايي در كرج

اگر شما به دنبال يافتن بهترين كلينيك زيبايي كرج هستيد بايد به خوبي بدانيد كه يك مركز زيبايي معتبر و قابل اعتماد بايد چه ويژگي هايي داشته باشد. با توجه به اين مسئله شناسايي بهترين و كارآمدترين مركز زيبايي در شهر شما مي تواند براي شما بسيار ساده شود. از همين رو ما در اين بخش قصد داريم برخي از مهمترين ويژگي هاي چنين مركزي را به شما معرفي كنيم. اين مسئله مي تواند در روند انتخابي كه شما خواهيد داشت بسيار موثر باشد. اين ويژگي ها عبارت هستند از:

 

دارا بودن مجوزهاي لازم

يكي از مهمترين و اصلي ترين ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي كرج اين است كه اين مجموعه بايد مجوزهاي لازم براي ارائه اين خدمات را داشته باشد. علاوه بر اين شما بايد بدانيد كه اين مجموعه به درستي در چارچوب مجوزهايي كه دارد فعاليت مي كند و در كنار فعاليت هايي كه مجوز آنها را دارد، اقدام به ارائه خدماتي كه فاقد اين مجوزها مي باشد را نمي كند. اين امر مي تواند موجب شود قدم اول اطمينان سازي خود را در خصوص يك مركز زيبايي محكم برداريد و آسوده خاطرتر از قبل به آن مجموعه نگاه كنيد.

 

استفاده از افراد متخصص و مجرب

از ديگر ويژگي هاي بهترين كلينيك زيبايي كرج اين است كه چنين مجموعه اي به صورت مشخصي از افرادي كه داراي تخصص، مهارت، دانش و همچنين تجربه كافي هستند براي انجام خدمات زيبايي استفاده مي كند. عدم به كارگيري افرادي كه فاقد اين ويژگي ها هستند در يك مجموعه مي تواند نشانه اي از سلامت و همچنين كيفيت بالاي كاري باشد كه در اين مجموعه صورت مي گيرد. اين امر مي تواند براي شما كه مي خواهيد اعمال زيبايي را انجام دهيد موجب آسايش خاطر و اطمينان بيشتر محسوب شود و بسيار مهم است.

 

محيطي امن و بهداشتي

هر چند اين مسئله بايد به عنوان يكي از بدهي ترين ويژگي هاي هر مركز زيبايي باشد، اما شما با وارد شدن به يك مركز زيبايي و تماشاي محيط و همچنين فضايي كه در آن مجموعه وجود دارد مي توانيد به راحتي متوجه شويد كه آيا اين مجموعه مي تواند بهترين كلينيك زيبايي كرج باشد يا خبر؟ چرا كه ميزان افرادي كه به مجموعه مراجعه مي كنند و نحوه برخورد و همچنين نظم و اصولي كه در يك مجموعه وجود دارد همگي مي تواند گوياي شرايطي باشد كه به صورت كلي بر مجموعه حاكم است.

 

ميزان رضايتمندي مراجعين

بهترين كلينيك زيبايي كرج، مركزي است كه داراي راه هاي ارتباطي موثر و گسترده با مخاطبان خود مي باشد. شما مي توانيد از طريق اين راه هاي ارتباطي مانند وب سايت رسمي، صفحات معتبر در شبكه هاي اجتماعي و موارد ديگر به راحتي در قسمت نظرات با تمامي نظرات مثبت و منفي كه در خصوص اين مركز زيبايي ارائه شده است آشنا شويد. به همين دليل مي توانيد به راحتي در اين خصوص تصميم گيري نماييد و همين مي تواند موجب اطمينان خاطر شما در خصوص انتخاب درستي كه كرده ايد شود و شما را آسوده خاطر كند.

 

استفاده از به روزترين متدهاي زيبايي

بهترين كلينيك زيبايي كرج مجموعه اي مي باشد كه در آن براي هر يك از اقدامات زيبايي، بهترين و به روزترين و مدرن ترين روشهاي موجود در دنيا استفاده مي شود. اين امر داراي اهميت بسيار زيادي مي باشد. به همين دليل شما بايد حتما مجموعه اي را انتخاب كنيد كه از به روزترين شيوه هاي زيبايي آگاه بوده و به تمامي اين موارد به صورت كامل مسلط مي باشد. اگر چنين نباشد شما نمي توانيد به راحتي به يك مجموعه و يا يك مركز زيبايي اطمينان كافي را داشته باشد.

 

استفاده از بهترين و بروزترين ابزارهاي زيبايي

از ديگر ويژگي هاي بهترين مركز زيبايي كرج كه اهميت بسيار زيادي دارد اين است كه يك مركز زيبايي بايد به خوبي به تمامي ابزارها و امكاناتي كه در دنياي امروز داراي جايگاه مي باشد مجهز باشد. استفاده از بهترين دستگاه هاي جوانسازي و يا بهترين دستگاه ها براي ليزر موهاي زائد مي تواند موجب شود كه شما نسبت به آن مجموعه اعتماد بيشتري كنيد. بايد درحوزه اي كه قصد امور زيبايي داريد بهترين و كامل ترين دستگاه ها را بشناسيد و از اين كه مركز مورد نظر شما از اين دستگاه ها استفاده مي كند، مطمئن شويد.

 

كلينيك زيبايي سامان اسكين در كرج

سامان اسكين مي تواند با توجه ب داشتن ويژگي هايي كه در اين بخش به آن اشاره كرديم براي شما در زمره دسته بندي هاي بهترين كلينيك زيبايي كرج قرار بگيرد. به همين دليل توصيه مي كنيم براي آشنايي بيشتر با مجموعه ما علاوه بر بررسي وب سايت رسمي و ما و همچنين مشاهده سوابق و اطلاعاتي كه ما در اختيار شما قرار داده ايم در بخش انتهايي اين مطلب با برخي از مهمترين خدماتي كه در اين مجموعه به شما ارائه مي شود آشنا شويد تا در اين خصوص راحت تر بتوانيد تصميم گيري نماييد:

 

تزريق ژل در كرج

تزريق بوتاكس در كرج

جوانسازي پوست به روشهاي نوين و با استفاده از جديدترين دستگاه ها

رفع موهاي زائد با بهترين و كاربردي متدهاي روز دنيا

سخن پاياني

توجه داشته باشيد كه انتخاب بهترين كلينيك زيبايي كرج در صورتي كه به ويژگي هاي ذكر شده توجه داشته باشيد نمي تواند براي شما كار دشواري باشد. از همين رو از شما تقاضا مي كنيم كه در زمان انتخاب يك مجموعه براي كارهاي زيبايي خود حتما اين موارد را در نظر بگيريد و در خصوص مجهز بودن مجموعه به اين موارد مطمئن شويد.

 

"بهترين كلينيك زيبايي كرج"را ويرايش كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۵:۰۵:۳۱ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)

ويواسه در كرج

ويواسه در كرج

جوانسازي پوست صورت با ويواسه در كرج  (VIVACE)، در سيستم فركشنال RF سوزني, سوزنهايي با ضخامت ميكروني وارد ناحيه درم شده, سپس انرژي RF به سطح سوزن اعمال ميشود. دستگاه جوانسازي فركشنال RF وسيله اي ايده آل براي بازسازي پوست مي باشد.با اعمال انرژي RF در عمق مورد نظر, نتايج بسيار خوبي از اين نوع درمان بدست آمده است.

 

در جوانسازي پوست با ويواسه در كرج، به علت عدم تخريب حرارتي در ناحيه اپيدرم, زمان بازگشت به حالت اوليه بعد از درمان بسيار كوتاه بوده و عوارض جانبي مثل PIH ديده نمي شود.

بدين لحاظ در مقايسه با ليزرهاي فركشنال, اين روش براي تمامي تيپ هاي پوستي قابل استفاده مي باشد.

در VIVACE : قطر سوزن ها بسيار ظريف مي باشد. عمق نفوذ اين سوزن ها قابل تنظيم است و از 0/5 تا 4 ميليمتر تغيير مي نمايد, اما تنها از 0/3 ميليمتر انتهايي سوزن ها تابش راديو فركانسي صورت ميگيرد و بقيه طول سوزن عايق مي باشد.

 

ويژگي هاي ويواسه

تنها سيستم فركشنال RF, داراي 2 و فركانس 1 و 2 مگاهرتز و 2 دايو قرمز و آبي قابل تنظيم

امواج 1 مگاهرتز باعث افزايش استحكام پوست و جوانسازي ميشود

امواج 2 مگا هرتز بهبود جاي زخم و درمان منافذ باز پوست را به همراه دارد

دايو قرمز سبب تحريك فيبروبلاست ها, افزايش توليد كلاژن, افزايش رطوبت و بهبود رنگ و بافت پوست ميشود

دايو آبي جهت از بين بردن جاي آكنه

كارتريج داراي 36 نيدل هاي عايق و غير عايق

به دليل وجود سوزن ها با قطر مناسب, به نسبت ساير دستگاه ها, بيمار كمترين درد را متحمل ميشود.

 

مزاياي ويواسه پوست

درمان آكنه, اين سيستم با ايجاد انرژي حرارتي بالا باعث فشردگي غدد sebaceous, به علت ايجاد حرارت در درم باعث تحريك كلاژن شده و به بسته شدن منافذ باز پوستي كمك مي نمايد.

ليفت صورت و سفت تر شدن پوست

رفع اسكارهاي آكنه

جوانسازي پوست

قابل استفاده براي تمامي سطوح بدن

شفاف شدن

بسته شدن منافذ باز پوست

كمك به درمان آكنه فعال و روزانه

اخيراً در درمان كراتوزپيلاريس (پوست مرغي), آدنيت ساپوراتيو و تعريق بيش از حد كف دست, پا و زير بغل استفاده شده و نتايج خوبي بدنبال داشته است.

رفع اسكارهاي ناشي از زخم, بريدگي, تصادف و … نيز كاربرد دارد .

درمان تركهاي پوستي شكم و بدن نيز نتايج مطلوبي داشته است.

 

مكانيزم ترميم زخم(WHM) با استفاده از انرژي RF

انرژي حرارتي امواج RF با حداقل تهاجم سبب ايجاد الكتروكواكولاسيون جزئي در درم ميشود كه فرايند درمان طبيعي زخم را آسان مي سازد. WHM سبب بهبود بازسازي كلاژن و انقباض بيشتر زخم ميشود كه خود منجر به سختي بيشتر پوست ميشود. امواج RF نه تنها محرك بازسازي پوست هستند.

 

بلكه با جلوگيري از فعاليت غدد چربي سبب بهبود آكنه نيز ميشود. CIT (درمان از طريق تحريك كلاژن) با استفاده از سوزن هاي بسيار ظريف :در زمان استفاده از دستگاه به كمك بي حسي موضعي بر روي پوست, سوزن هاي بسيار ظريف استريل, كانال هاي ميكروسكوپي زيادي, را براي رسيدن به درم كه عامل تحريك كلاژن در بدن است ايجاد ميكنند. اين كانال ها سبب نفوذ بهتر كرم هاي ويتامينه A و C به پوست ميشود. ويتامين هاي A و C محرك بازسازي پوست بوده و سبب ميشوند كه پوست شاداب تر و جوان تر بنظر برسد .

 

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۱۰:۵۹ توسط:سامان اسكين موضوع: نظرات (0)